وجود دارد درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2194.htmlوجود دارد درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

 وجود دارد درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد درمان طبیعی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی گیاهی در نظر گرفته شده راه طبیعی ترین برای درمان این بیماری است. اگر چه نمی درمان طبیعی واقعی، اما عوارض جانبی زیادی ندارد. چه چیزی بیشتر، همه گیاهان در آن از طبیعت می باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع نوآوری از شاخ و برگ گیاهان سنتی طب چینی است و با هدف درمان بیماری کلیوی. در مقایسه با طب غربی، دارای عوارض جانبی کمتر و اثر درمانی بهتر است. چه چیزی بیشتر، شما می توانید بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان کند.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی PKD درمان؟

شما می دانید که دارایی های فیزیکی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و بازدارنده سلول های ترشح دیوار کپسول. بنابراین، می توان اندازه کیست به تدریج بزرگ را کاهش دهد.

با استفاده از این درمان PKD جدید ترین، ما می توانیم درد را که PKD کاهش و جلوگیری از عوارض که منجر به کیست.

در واقع، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، دشوار است برای درمان، به طوری که یک بیمار PKD اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود شما نیاز به درمان به موقع سیستماتیک. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: